Juli TBR

 
 
Då jag ej är hemma i sommar så var jag tvungen att ha med mig ett begränsat antal böcker. Så alla böcker jag har med är böcker jag verkligen vill läsa i sommar, äveno m jag vet jag inte kommer hinna det.Kankse max hinner 25 men har med mig ca 50. Hoppsan... Men tänkte visa upp några jag tror kommer bli lästa snart eller i alla fall i sommar. Två har jag redan läst.
 
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann - Jonas Jonasson
Go ask Alice - Anonym
The Road - Cormac McCarthy
Jag, en geisha - Mineko Iwasaki
Purpurfärgen - AliceWalker
A toen like Alice - Nevil Shute
Cranford - Elisabeth Gaskell
Svart som ebenholts - Salla Simukka
Thirteen reasons why - Jay Asher
 
Vore väldigt nöjd om jag hann läsa dessa i juli då flera har varit böcker jag verkligen känner att jag borde läsa men känns lite jobbiga att plocka upp.


rabarberfaktor    •     •   http://www.rabarberfaktor.blogg.se

inte bara är böcker spännande och mystiska i sig men även ett torn med böcker ser otroligt vacker och inbjudande ut.

Svar: Håller med lät faktiskt högen ligga kvar för vill bara läsa när jag ser den ^^
Anna Smed










Kom ihåg mig?
Jag är en tjugo någonting ingenjörsstudent som pluggar i Stockholm. Jag älskar att läsa och vill dela med mig av vad jag läser och mina tankar. Vifår se hur det går. Kontakt: [email protected]