Böcker jag läst i Juni

 Jag hade beräknat med att jag inte skulle hinna läsa så mycket i Juni men jag förvånade mig själv lite. Hade räknat med runt 6-7. Har gjort en TBR med 6 olika böcker för Juni nämligen dessa:
 
Skyline - Patricia Schonstein Pinnock
Änglarösten - Arnaldur Indriadason
Mina Hjältinnor- Samantha Ellis
Warm Bodies - Isaac Marion
We Were Liars - E.Lockhart
Vit som Snö - Salla Simukka
 
 
Alla utom Minahjältinnor lästes + 6 till. Så totalt 11 böcker vilket jag är mycket nöjd med.
 
 
Änglarösten - Arnaldur Indriadason
Det handlar om dig - Sandra Beijer
Skyline - Patricia Schonstein Pinnock
Warm Bodies - Isaac Marion
Doktor Glas - Hjalmar Söderberg
Patriarkens höst - Gabriel García Márquez
We Were Liars - E.Lockhart
Vit som Snö - Salla Simukka
Dr Jekyll och Mr Hyde - Robert Louis Stevenson
An Ideal Husband - Oscar Wilde Ej i bild
Oranges are not the only fruit - Jeanette Winterson Ej i bild
 
Varit en bra månad för läsande men planerar att Juli ska bli ännu bättre!


Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm    •     •   http://blogg.anniesfotografier.se

Det var många böcker som du har läst i juni :P :)
Så härligt att läsa :)

Svar: Jag älskar det det är så avslappnande ^^
Anna Smed

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm    •     •   http://blogg.anniesfotografier.se

Ja, det är verkligen underbart att läsa :D Jag läser mycket när jag har semester :D










Kom ihåg mig?
Jag är en tjugo någonting ingenjörsstudent som pluggar i Stockholm. Jag älskar att läsa och vill dela med mig av vad jag läser och mina tankar. Vifår se hur det går. Kontakt: [email protected]