Juli Wrap up

 
En lite försenad Wrap up. Jag tyckte först att det kändes som jag haft en riktigt dålig läsmånad i Juli. Var i en rejäl läs svacka och hade vårt att läsa något överhuvudtaget, dock lyckades jag ändå läsa 11 böcker. Känner mig rätt nöjd nu. Hunnit med flera jag verkligen ville hinna med denna sommar vilket är et stort plus. Kommer inte hinna med alla jag verkligen ville läsa då jag åker hem nästa onsdag men jag tror jag komemr hinna med mitt mål om 20 böcker i allafall vilket jag inte trodde ett tag. Dessutom läste jag alla utom Cranford från min TBR Juli!
 
A Town like Alice - Nevil Shute
Go ask Alice - "Anonym"
Purpurfärgen - Alice Walker
Jag, en geisha - Mineko Iwasaki
The Road - Cormac McCarthy
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann - Jonas Jonasson
The campaign for domestic happiness - Isabella Breton
Gossip girl - Cecily von Ziegesar
Svart som ebenholts - Salla Simukka
Morantologi - Caitlin Moran
Thirteen reasons why - Jay Asher
A woman of no importance - Oscar Wilde (ej i bild)
 
 











Kom ihåg mig?
Jag är en tjugo någonting ingenjörsstudent som pluggar i Stockholm. Jag älskar att läsa och vill dela med mig av vad jag läser och mina tankar. Vifår se hur det går. Kontakt: [email protected]